Thursday, June 17, 2010

旅行的理由

我一直很想带我妈妈去旅行。
在我离开伦敦前,她与妹妹买了机票要来3个星期,可是后来因为爸爸被证实患癌,于是取消。

回到这里,我在想要自己一个人去旅行,可是时间好像总是没有办法安排得好,于是想说索性带妈妈去旅行。

结果呢,我是带一团人去的。妈妈、小姨、大哥、表嫂的妈妈还有几个她的朋友。我想了都头痛。我一直安慰自己只是5、6天而已。

然后在送走了他们以后,HS会来和我会面。在我HS游缅甸一个星期后,DK会加入我们,又是一个星期,然后我们一起回来。

希望在去缅甸之前一切事情都可以安排好。

5 comments:

  1. wow what a cloud template!!!

    :)

    Nice. Good feeling......

    ReplyDelete
  2. Anonymous9:47 PM

    Ya, when I saw it, I thought: This is so meant for me!

    Cloud.

    ReplyDelete
  3. I like it too.
    :-)

    ReplyDelete
  4. when you will going to Myanmmer?

    If I at Thai then maybe can meet you there.

    ReplyDelete
  5. Anonymous9:47 PM

    Meizi, I will be there from 24th July to 16th August.
    Don't forget you have to get visa and it's 30usd.
    I certainly would love to see you there.

    Cloud

    ReplyDelete