Friday, September 10, 2010

飞吧,女孩,飞向你幸福的方向。

我每次读你的信时总是流泪。因为我心疼你所走过与面对的。
每次,我都希望信里头你告诉我你终于快乐了,可是一直都没有。

你有很多女孩子没有的勇气,去追求自己的真爱,不管多么难。常常,你让我想起三毛。
我知道这条路你一定要自己走过。我没有办法为你承担,可是你知道我在这。你知道我会想知道。你知道我这里没有世俗的眼光。

我希望你飞向幸福的方向。(这里有爱等你回来。)

1 comment:

  1. Anonymous11:14 PM

    Only just see your message today. It's been 2 months since I went in search of my second chance, but failed.

    Still hurting everyday. Have cried so much that it should just about be enough to assist with ending the draught my country is currently going thru.

    At the same time still smiling. From knowing that he is happy now. From trusting that, one day I will be happy again too.

    The Wanderer.

    ReplyDelete