Thursday, November 26, 2009

怎样!

我是有一点失落的感觉的,可是我很感谢,至少我有答案。我应该会有更多失落的感觉的,可是因为在同一个时候好像有很多事情发生。减少我失落的感觉的在探望朋友的爸爸后。

朋友的爸爸患肝癌,末期。我那天去看他,让我想起自己的父亲。我跟朋友的爸爸很处得来。他转弱的时间非常快。我想他只剩下很短的寿命。

我今天到他家里陪他。就只有我们两个人。我们坐在沙发上聊天,然后各自在椅子上睡着。我知道我下次来新加坡的时候不会再见到他了。

希望朋友与家人都可以坚强。希望多事的秋会随着冬天的来到结束。

1 comment:

  1. Anonymous11:20 PM

    G's dad seemed to be a little better. Going for a 2nd opinion next week. He is rather demanding now. Would send mother out to buy the food he craves and if mother comes home too late, then he does not feel like eating... Sigh.

    G is discharged and well now. On antibiotics only. Hopefully he would recover from his inflammation soon. Thanks for your concern and help. Enjoy ur hols my dear.

    ReplyDelete